ГоловнаУроки мужностіАбітурієнтуДосягненняПроектиГазетаЩоденник КолективДержзакупівлі

 

Наша адреса: вул. Севастопольська, 17, корп. №4 ДМАм.Дніпропетровськ, Українател.(+380562)46-23-86; e-mail:medl@email.com.ua

 

Участь Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату “Дніпро”

у конференціях Проекту Асоційованих шкіл ЮНЕСКО (ПАШ ЮНЕСКО)

 

V Всеукраїнська конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

«Громадянин України – громадянин Світу»

 

Мета:

  • ознайомити учнів із досвідом роботи гімназії №2 м.Хмельницького у проекті “Асоційовані школи ЮНЕСКО” та презентацією спеціалізованої школи №211 м.Києва щодо реалізації проекту “Міжкультурний діалог”;

  • сформувати в учнів уявлення про міжнародну співпрацю щодо природоохоронної діяльності та правового захисту дитини;

  • виховувати в учнів науковий світогляд, на якому базуватимуться правова й екологічна свідомість та мислення.

 

Реалізація програми:

23 і 24 березня 2005 року на базі гімназії №2 міста Хмельницького учасники конференції працювали над темою «Громадянин України – громадянин Світу». У роботі конференції взяли участь учні та викладачі з 35 шкільних закладів України:

  • Урочисте відкриття, привітання учасників.

  • Презентація гімназії №2 м.Хмельницького з досвіду роботи у проекті “Асоційовані школи ЮНЕСКО”.

  • Презентація спеціалізованої школи №211 м.Києва щодо реалізації проекту “Міжкультурний діалог”.Доповідь учнів Дніпропетровського обласного медичного ліцею – інтернату «Дніпро» Шовкопляс Світлани та Куща Андрія на засіданні секції «Людина і довкілля»

  • Робота у секціях:

    • Секція № 1 “Збереження культури Хмельниччини” (виїзна пошукова експедиція, відвідання Народного Дому “ПРОСВІТА”)

    • Секція № 2 “Людина і довкілля” (дослідження екологічних проблем міста).

    • Секція № 3 “Правовий захист дитини” (робота у тренінгових групах).

    • Секція № 4 “Твоє життя – твій вибір” (тренінгові програми по формуванню здорового способу життя за програмою “Діалог”).

  • Підведення підсумків роботи у секціях, дитяча прес-конференція.

  • Проведення інтелектуальної гри “Україна і ЮНЕСКО”.

  • Знайомство з традиціями і культурою Хмельниччини “Віночки дружби”.

  • Концерт хореографічного ансамблю “Подолянчик”

  • Робота в майстер-класах: модель громадянина світу (для учнів 10-11 класів), майстерня миротворця (для учнів 8-9 класів).

  • Круглий стіл для координаторів шкіл “Миротворчі акції АШЮ, участь у міжнародних проектах”

  • Культурна програма:

    • відвідування Хмельницької обласної філармонії,

    • дискотека у клубі “СВ” – “Знайомство друзів”.Майстер-клас

  • Ознайомлення із Національним заповідником “Кам’янець” і захист проекту “Збереження світової спадщини”, адже старе місто над каньйонами Смотрича занесено в реєстри ЮНЕСКО! Базою для роботи конференції в Кам’янці була спеціалізована школа № 1

 

У конференції взяли участь:

1. Національний координатор ПАШ ЮНЕСКО в Україні Константинова О.М.

2. Радник Секретаріату Національної Комісії України у справах ЮНЕСКО Саєнко Т.Г.

 

 

Семінар щодо роботи за проектом ПАШ ЮНЕСКО

«Великий Волзький річковий шлях – об єднання Балтійського, Чорного та Каспійського морів в ім’я всесвітньої освітянської спадщини для сталого розвитку»

 

Мета:

  • звіт асоційованих шкіл ЮНЕСКО з реалізації проекту «Великий Волзький річковий шлях»;

  • консолідація зусиль колективів шкіл для захисту територій басейнів морів та рік;

  • спілкування, обмін досвідом.

Учасники семінару27-28 червня 2005 року ліцеїсти взяли участь у Всеукраїнському семінарі асоційованих шкіл ЮНЕСКО з реалізації проекту «Великий Волзький річковий шлях». Семінар відбувся на базі Севастопольського політехнічного ліцею, очолюваного директором, кандидатом педагогічних наук Т.О.Пінчук. У роботі семінару брали участь головний спеціаліст Міністерства освіти і науки України М.К.Глоба, національний координатор проекту Асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні О.М.Константинова і представники українських шкіл – учасниць проекту.

В Україні над проектом ЮНЕСКО «Великий Волзький річковий шлях» виявили бажання працювати 11 навчальних закладів. У Дніпропетровську - Арсеньєв Я. та Лебідь М. на екскурсії по Севастополюмедичний ліцей «Дніпро”.

На семінарі Дніпропетровський медичний ліцей «Дніпро» представляли учитель хімії Роман Олена Василівна й ліцеїсти Арсеньєв Ярослав і Лебідь Марія, які звітували про виконання роботи з проекту.

Організатори семінару також познайомили всіх гостей з визначними пам'ятками міста-героя Севастополя.

Учасники семінару роз'їхалися у свої міста з масою вражень, натхненням на продовження роботи з дуже важливого і цікавого проекту.

  

 

VI Всеукраїнська конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

«Європейський вимір України очима молоді»

 

Мета та завдання:

  • виховання підростаючого покоління, яке виконає політичні, економічні, соціальні та гуманітарні реформи, спрямовані на створення реальних передумов для набуття Україною повноправного членства в ЄС;

  • обговорення глобальних питань екології, соціальних аспектів європейської інтеграції, правових та економічних питань.

 

Реалізація програми:

26-28 жовтня 2005 року делегація Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату “Дніпро” взяла участь у VI Всеукраїнській конференції «Європейський вимір України очима молоді» в м.Житомирі.

Склад делегації: Роман О.В., Глоба П., Дроздов В.заступник директора з науково-методичної роботи Роман Олена Василівна, учениця 10-го класу Глоба Поліна, учень 11-го класу Дроздов Володимир.

Делегація взяла участь у :

  • конкурсі-презентації команд учасників на кращу ідею “Моя мрія про Європу як дім для всіх європейських народів”;

  • брифінзі-пресконференції “Взаєморозуміння в Європі”;

  • пленарному засіданні комісії з питань екології (тема для обговорення “Екологія – знання + дія”;

  • підведенню підсумків роботи комітетів та комісій;

  • брейн-ринзі за участю представників команд ПАШ ЮНЕСКО (тема для обговорення: “Європа: вчора, сьогодні, завтра”);

  • круглому столі для координаторів команд.

 

 

 

VII Всеукраїнська конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

"Від Магдебурзького права до євроінтеграції"

 

Мета та завдання:

виховання підростаючого покоління, завданням якого має стати плідна праця в галузях науки і культури, зокрема підвищення національної свідомості, консолідація нації, формування української, новітньої європейської еліти, що приведе Україну до гідного життя громадян та міжнародного її визначення.

 

Реалізація програми:

1-4 березня 2006 року делегація учнів Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату "Дніпро" взяли участь у VII Всеукраїнській науково-практичній конференції асоційованих шкіл ЮНЕСКО "Від Магдебурзького права до євроінтеграції". Склад делегації: вчитель української мови та літератури Ільїна Л.М., учениця 10-Б класу Рац Лідія, учениця 10-Б класу Левицька Олена, учениця 10-Г класу Козярук Ганна та учень 10-Б класу Пархоменко Артем.

Делегація брала участь у:

  • відкритті конференції, презентації учасників;

  • У Шевченківському районному суді м.Львова (ліворуч - Левицька Олена)проведенні дослідження на тему: "Вплив міської громади на євроінтеграційні процеси та її сучасна організаційна модель";

  • роботі в секціях за темою дослідження (історико-суспільнознавчій, правовій, культурологічній);

  • проведення соціологічного опитування серед студентів Львівського національного університету ім. І.Франка;

  • укладанні словників за темою: "Магдебурзьке право" ;

  • виготовленні карти "Магдебурзьке право в Україні" ;

  • підсумковій конференції: "Діалог століть: самоврядування в місті Лева";

  • теледебатах "Євроінтеграція: за і проти";

  • мистецькій акції "Левенята в місті Лева";

  • костюмованому балі "У гостях в Історії".

 

 

Всеукраїнський форум „Україна – Європа: збереження культурної спадщини - крок до інтеграції

в рамках проекту „Великий Волзький річковий шлях

 

Мета: звіт асоційованих шкіл ЮНЕСКО з реалізації проекту “Великий Волзький річковий шлях”, консолідація зусиль колективів шкіл для захисту територій басейнів морів та рік, спілкування , обмін досвідом.

 

Реалізація програми:

Делегація Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату “Дніпро”: учитель історії Михайличенко Артем Євгенович та учениця 11 класу Юлія Бельська з координатором освітніх проектів ЮНЕСКО в Україні Константиновою О.М.Для участі у Всеукраїнському форумі „Україна – Європа: збереження культурної спадщини – крок до інтеграції в рамках проекту "Великий Волзький річковий шлях – об’єднання трьох морів з метою освіти для сталого розвитку і збереження Всесвітньої спадщини за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій" на базі ліцею міжнародних відносин №51 м.Києва 24-25 жовтня 2006 року були відряджені викладач ДОМЛІ "Дніпро" А.Є.Михайличенко та учениця медичного ліцею Юлія Бельська.

На початку роботи форуму делегатами були заслухані привітання від директора ліцею №51 Шевцової Cвiтлани Михайлiвни, координатора освітніх проектів ЮНЕСКО в Україні Константинової Олени Миколаївни та інших посадових осіб: представниці Печерської районної державної адміністрації м. Києва, робітника апарату Верховної Ради України та випускників ліцею №51, що зараз знаходяться на дипломатичній роботі.

Після вступної частини (привітань делегатів форуму) відбувся круглий стіл, на якому були заслухані доповіді про роботу навчальних закладів за проектом "Великий Волзький річковий шлях".

Серед учасників форуму були представники навчальних закладів з різних міст України, зокрема Севастополя, Конотопа, Львова, Одеси та Учасники форумуКиєва. Були заслухані доповіді про роботу, яку вони здійснюють за проектом „Великий Волзький річковий шлях”.

Варто відзначити роботу наших севастопольських колег. Вони зачепили таку актуальну для всіх тему як проблема сміття і можливість її вирішення. Відмітимо й роботу конотопської школи за темою "Заповідні території Конотопського району". Ми ще раз пересвідчилися у красі нашої української природи та вкотре було поставлене питання про її збереження.

Нашою делегацією був презентований спільний освітній проект Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату "Дніпро" та московської школи №1016.

Робота нашого ліцею була високо оцінена делегатами форуму та зокрема головуючою – координатором освітніх проектів ЮНЕСКО в Україні Константиновою О.М.

Відбулися відкриті уроки, які проводили вчителі міжнародного ліцею. Слід відзначити високу професійну майстерність викладачів та відповідний рівень знань учнів.

Також делегатів запросили на виступ дітей початкових класів. Вистава відбувалася англійською мовою. По завершенні спектаклю делегати висловилися щодо перспектив співпраці у проекті ВВРШ, отримали сертифікати про участь у форумі.

Учасники форуму роз’їхалися з бажанням продовжувати роботу з цього важливого та цікавого проекту.

 

 

Міжнародний науково-методичний семінар

«Школа майбутнього: реалізація ідей стійкого розвитку»

 

Мета й завдання семінару:

  • надання інформації про найбільш гострі проблеми, пов’язані з екологією людини, суспільства, природи, культурного простору;

  • методична підтримка освітніх ініціатив;

  • обмін досвідом з реалізації проектів «Великий Волзький річковий шлях», «Живе право», «Дитяча модель ООН» в АШЮ.

 

Реалізація програми:

27-29 березня 2007 року у Санкт-Петербурзі відбувся науково-методичний семінар «Школа майбутнього: реалізація ідей стійкого розвитку», організований Комітетом з освіти уряду Санкт-Петербурга та Санкт-Петербурзькою академією післядипломної педагогічної освіти, на базі Санкт-Петербурзької академією післядипломної педагогічної освіти, школи №403 м.Пушкін, ліцею №664, міжнародного ліцею. У семінарі брали участь педагоги Росії, України, Литви, Естонії. Україну представляли два навчальних заклади: гімназія «Гармонія» м.Києва та Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат «Дніпро». Дніпропетровський медичний ліцей був представлений делегацією у складі директора Журавель Т.А., заступника директора з науково-методичної роботи Роман О.В., учителя іноземної мови Кривонос І.А.

Тематика кожного дня семінару визначена відповідно до наступних напрямків: культурологічна освіта, правове виховання, екологічна освіта.

 

День перший. Права людини й цивільно-правова освіта.

  • Пленарне засідання:Участь у майстер-класі бере директор ліцею Журавель Т.О.

    • Доповіді учасників семінару про роботу за проектами «Великий Волзький річковий шлях», «Живе право», «Дитяча модель ООН».

    • Система цивільно-правової освіти. Н.І.Еліасберг, д.п.н., професор, зав. кафедрою гуманітарної освіти СПбАППО, експерт програми ЮНЕСКО «Інформація для всіх» у РФ, керівник проекту «Етико-правове виховання молоді».

    • Виховання толерантності. Дитяча модель ООН. І.А.Персіанов, методист кафедри педагогіки СПбАППО, заступник директора школи №157, керівник проекту «Дитяча модель ООН».

  • Майстер-класи:

    • «Через знання до стійкого розвитку. Із практики навчально-дослідницької роботи школи», Скопицька Т.О., учитель СШ №491.

    • «Формування толерантності». Н.І.Еліасберг.

    • Інтерактивні методи навчання. Структура інтерактивного заняття. Т.І.Єфремова, учитель права школи №147, переможець ПНП «Освіта».

  • Екскурсія в музей-палац м.Павловська

 

День другий. Екологія культури

  • Пленарне засідання:

    • «Екологія культури»

    • «Охорона й збереження культурної спадщини».

    • «Культурна спадщина й проблеми його освоєння».

  • Стендові доповіді:

    • Досвід з охорони й захисту пам'ятників культури. Шкільні музеї. Сімейні традиції. Дослідницька діяльність. Експедиції. Освітні подорожі. Історична реконструкція.

  • Майстри-класи:

    • Освітня подорож. Е.Н. Коробкова, методист кафедри прикладної культурології СПбАППО.

    • Стратегії візуальної комунікації. Н.Г.Шейко, С.В.Подгорнова, методисти кафедри прикладної культурологи культурології СПбАППО.

    • Театральні методи. О.Кузіна.

 

День третій. Від екологічної освіти - до освіти для стійкого розвитку.Делегація медичного ліцею з партнерами з Литви

  • Майстер-клас «ОСР як механізм досягнення нової якості освіти». С.В.Олексіїв, проф., зав. кафедрою екологічної освіти СПбАППО, гол.редактор журналу «Екологія і освіта», член проблемної ради Російської академії освіти, президент Федерації екологічної освіти .

  • Педагогічна майстерня «Школа стійкого розвитку як «краплинка росту» модернізації російської освіти або як організувати ОСР у школі…»... Є.В.Гущіна, Н.В.Груздєва, Н.В.Григорян, Т.О.Шиленок, викладачі кафедри екологічної освіти СПбАППО.

  • Відвідування Дитячого еколого-просвітнього центру й «Музею води»

  • Підведення підсумків семінару.

 

Проведені в рамках семінару лекції, практичні заняття, майстри-класи дуже корисні для всіх учасників. Педагоги познайомилися з досвідом Санкт-Петербурга з реалізації проектів АШЮ, встановили партнерські стосунки з педагогічними колективами Росії, Литви.

 

VIII Всеукраїнська конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

"Проектна діяльність - шлях до міжкультурного спілкування"

 

Мета та завдання:

розгляд основних аспектів формування творчої особистості завдяки реалізації телекомунікаційних регіональних і міжнародних проектів.

 

Реалізація програми:

Делегація медичного ліцею з головним спеціалістом Міністерства освіти і науки України Марією Костянтинівною Глобою26-28 квітня 2007 року делегація учнів Дніпропетровського обласного медичного ліцею - інтернату " Дніпро" брала участь у конференції учнів Асоційованих шкіл ЮНЕСКО України "Проектна діяльність - шлях до міжкультурного спілкування" на базі Маріїнської гімназії м.Одеси. Склад делегації: учитель фізики Бессонова І.Є., учениця 10-В класу Глиняна Софія, учень 11-А класу Тихонов Антон.

 

Делегація брала участь у :

  • урочистому відкритті конференції, творчому звіті щодо реалізації проектної діяльності;

  • презентації проектів творчих груп;

  • інструктажі по створенню телекомунікативних проектів;

  • круглому столі для керівників груп " Метод проектів - шлях для розвитку творчої особистості";

  • роботі творчих груп за проектом "Екологічний патруль";

  • брейн-ринзі "Перспективи України на шляху до євроінтеграції";

  • "Караван - подорожі" країнами, що знаходяться на узбережжі Дунаю;

  • екскурсіях по м.Одесі та дельфінарію.

 

 

IX конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

"Якщо хочеш миру, готуйся до нього"

Делегація ліцею ІХ конференції ПАШ ЮНЕСКО

У жовтні 2007 року в м. Києві проводилась IX конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні «Якщо хочеш миру, готуйся до нього». Медичний ліцей «Дніпро» був представлений делегацією у такому складі: учні 11-А класу Полонський Андрій та Юровник Юлія, керівник групи – Плужник Тетяна Петрівна.

Учасники від шкіл, гімназій та ліцеїв презентували свої вірші про мир, захищали плакати, брали участь у конкурсі на створення моделі музею Миру, дебатах: «Шляху до миру немає. Мир - це і є шлях». Було прийняте звернення до миротворців і миротворчих організацій світу. ЮНЕСКО ще раз довела, що її діяльність спрямована на захист миру в усьому світі та міжнародне взаєморозуміння: «Найголовніша з наших потреб – потреба миру та безпеки».

 

 

 

 

Х Всеукраїнська конференція учнів ПАШ ЮНЕСКО України

«Модель ООН – Україна 2008»

 

Мета:

ознайомлення старшокласників із системою, основними органами ООН та їх діяльністю, розвиток критичного мислення, умінь та навичок усного та письмового висловлювання в рамках демократичної процедури обговорення.

 

Реалізація програми:

На церемонії закриття Генеральної Асамблеї МООНДелегати ліцею А.Є.Михайличенко та Шкутенко ГаннаДля участі у Х Всеукраїнської конференції учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО на тему «Модель ООН – Україна 2008», яка проходила в березні 2008 року в м.Житомир, були відряджені учні медичного ліцею «Дніпро» Кирило Гавриш і Ганна Шкутенко та викладач А.Є.Михайличенко. Учні ліцею на конференції представляли країну Чилі, про яку підготували і представили вступну промову та мультимедійну презентацію «3 хвилини про мою країну» англійською мовою.

На другий день наша делегація брала участь у роботі комітетів МООН з питань роззброєння та міжнародної безпеки та з питань культури. Учасники обговорювали підготовлені резолюції, голосували за пункти що їх влаштовували, та складали нові, загальні резолюції з кожного питання.

В останній третій день відбулося заключне засідання Генеральної Асамблеї МООН. Кожен комітет доповів щодо своєї проблеми. В результаті були прийняті резолюції. Після того відбулася церемонія закриття Генеральної Асамблеї МООН та нагородження учасників.

 

Результати:

1. Підвищення поінформованості учнів ліцею про систему, основні органи ООН та їх діяльність.

2. Рішення локальних проблем силами школярів.

3. Опублікування матеріалів щодо роботи Х конференції ПАШ ЮНЕСКО у засобах масової інформації (газеті медичної академії «Пульс»).

4. Поповнення електронного банку даних, оформлення фотозвіту та стенду.

 

 

ХІ Всеукраїнська конференція асоційованих шкіл ЮНЕСКО

Емблема конференції «Формування почуття цінності іншої людини-дитини, дитини-біженця на основі принципів толерантності»

 

Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат «Дніпро» як асоційовану  школу ЮНЕСКО  було запрошено на ХІ Всеукраїнську конференцію учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО, що відбулася 30–31 березня 2010 року. Тема заходу: «Формування почуття цінності іншої людини-дитини, дитини-біженця на основі принципів толерантності». Конференцію проведено в межах Міжнародного року зближення культур Гуманітарною гімназією «Гармонія» за підтримки Данської Ради у справах біженців в Україні та Міністерства освіти і науки України.

 

Мета: Наша делегація

  • формування в навчальних закладах полікультурної особистості, відкритої до сприйняття ідеалів та цінностей представників інших культур;

  • сприяння в налагодженні повноцінного і рівноправного діалогу, формування навичок спільної продуктивної діяльності між дітьми біженців та українськими дітьми;

  • надання науково-практичної допомоги учням та педагогам. щодо створення сприятливих умов для повноцінної інтеграції дітей-біженців в українське суспільство

 

Склад групи:

Делегація медичного ліцею «Дніпро» на чолі з директором Журавель Т.О. , вчителем історії Михайличенком А.Є. та двоє учнів ліцею – Ігнатьєв Кирило та Пахольчук Анна.

 

Програма заходів:

  • проведення тренінгових занять «Вчимося жити разом»;

  • майстер-класи «Толерантність – що це?» , «Як толерантно сперечатись»;

  • робота у проектних студіях «Формування пізнавальної толерантності засобами неформальної освіти»;

  • урочисте проведення конференції «Формування почуття цінності іншої людини, дитини-біженця на основі принципів толерантності».

 

Реалізація програми:

Наш виступВручення дипломуЛіцеїсти виступили з доповіддю про роботу медичного ліцею з питання формування полікультурністі як одного із важливих компонентів особистості учня та вчителя, взяли участь в тренінгах, майстер-студіях з питань культури толерантності як ефективної протидії ксенофобії та расизму, формальної та неформальної освіти. Команда представила яскравий постер з інформацією про роботу ліцею як асоційованої школи ЮНЕСКО в межах проекту «2010 рік –  Міжнародний рік зближення культур». Наші матеріали в числі найкращих були відібрані для їх представлення на заключне  засідання  у Будинку вчителя.

 З високої трибуни Будинку учителя  до делегатів конференції звернулись Ольга Герасим’юк, член Ради Європи, депутат Верховної Ради України, Михайло Скуратівський, заступник голови Національної комісії України у справах ЮНЕСКО, Кріста Золонгович, директор Данської Ради у справах біженців в Україні, Марія  Костянтинівна Глоба, координатор проекту асоційованих шкіл ЮНЕСКО від Міністерства освіти і науки України, Борис Жебрівський, перший заступник міністра освіти і науки.

Робота в групі

Результати:

Оголошено резолюцію ХІ Всеукраїнської конференції асоційованих шкіл ЮНЕСКО, в якій, зокрема:

  • підкреслюється висока повага діяльності ЮНЕСКО у справі поширення ідей толерантності у світі та висловлюється побажання й надалі проводити активну політику у сфері моніторингу дотримання рівності прав у розвитку різних культур в Україні і у сфері підтримки діяльності українських організацій, що мають за мету розвиток та збереження культурних надбань України;

  • запропоновано національно-культурним організаціям українців та представникам національних меншин спільно зі школами проводити регулярні акції , спрямовані на усвідомлення учнівською молоддю потреби мирного співіснування  багатьох народів, на поглиблення знань одне про одного, налагодження продуктивного спілкування між дітьми – представниками різних етно-релігійних груп;

  • засвідчено прагнення і надалі поширювати пошану до відмінностей, цінність співпраці та багатство культурної самобутності;

  • визнано, що право на збереження самобутності народів, і, одночасно, право національних меншин і кожної окремої людини на неповторність, вільну культивацію своєї мови, культури та релігії без протистояння та відокремлення від інших, є невід’ємним, а прийняття своєї самобутності сприяє толерантності, відкритості до інших та прийняттю відмінностей.

 

ХІІ конференція ПАШ ЮНЕСКО

«Земля – наша спільна домівка: на шляху до збереження біорізноманітності та зближення культур.  Досвід ЮНЕСКО, міжнародна практика, українські реалії»

 

А.Пахольчук виступає на захист біорізноманіття25 – 27 вересня 2010 року у ДСОЦ «Ласпі» біля Севастополя відбулася ХІІ Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО. Тематика конференції була обрана не випадково, адже 2010 рік проголошено Міжнародним роком зближення культур та Міжнародним роком біорізноманіття. Конференція проходила за активної підтримки Міністерства освіти і науки України, зокрема Першого заступника Міністра освіти і науки України Б.М.Жебровського та координатора проекту «Асоційовані школи ЮНЕСКО в Україні» МОН України М.К.Глоби), Національної комісії УкрІгнат'єв Кирило отримує сертифікат від Глоби М.К.аїни у справах ЮНЕСКО (аташе НКУ у справах ЮНЕСКО О.Присяжнюк), Міжнародної кафедри ЮНЕСКО «Права людини, мир, демократія, толерантність і взаєморозуміння між народами» в Національному університеті «Києво-Могилянська академія» (Ю.І.Сватко). Ініціатором та організатором проведення виступила Гуманітарна гімназія «Гармонія».

Протягом першого дня роботи відбувалося засідання двох робочих секцій («Збереження культурного різноманіття та плюралізм як цінність» та «Захист довкілля та екологічна етика»), під час яких було заслухано доповіді 104 експертів від 52 країн. Нашим навчальним закладом була представлена країна Португалія. На обговорення було винесено питання збереження біорізноманіття та зближення культур у відповідних країнах; учасники конференції презентували політику країн, які вони представляли у ході рольової гри «Модель ЮНЕСКО», наголосили на проблемах, які залишаються нагальними, проаналізували способи їхнього вирішення та намагалися виокремити той позитивний досвід, який може запозичити Україна.

Учасники круглих столів працювали над темами: «Філософія школи XXI століття на засадах культурного та біологічного різноманіття світу, нові моральні імперативи кожної людини і людства в цілому», «Охорона, заохочення та підтримка культурного різноманіття – головна вимога забезпечення сталого розвитку теперішніх та майбутніх поколінь», «Довкілля, екологічна етика та стійкий розвиток». Протягом другого дня роботи конференції учнями було презентовано досвід роботи навчальних закладів у галузі розвитку освіти, формування полікультурності та біоетики. Під час засідання круглих столів відбулися акції «Створи "Колесо миру України"», «Вернісаж проектів розробок уроків "Бути толерантним, щоб формувати сучасність"» та «Твій особистий екологічний слід».

За результатами роботи конференції були підготовлені проекти Декларації та Плану спільних дій. Після підведення підсумків, нагородження дипломами, учасників чекав незабутній сюрприз: над морською лагуною Ласпі спалахнув яскравий, неймовірно красивий феєрверк.

Делегація ліцею Доповідь Бедова О. Урок толерантності

 

XIII Всеукраїнська конференція

учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні,

присвячена проголошеному ООН за пропозицією Виконавчої ради ЮНЕСКО Міжнародному року хімії

«Хімія — наше сьогодення, наше майбутнє!»

Учасники конференції

Формат конференції: імітаційна рольова гра «Модель ЮНЕСКО»

З 26 по 28 вересня 2011 року (м.Ласпі, Україна) делегація медичного ліцею у складі вчителя хімії Роман Олени Василівни та учнів 11-х класів Архипова Ігоря, Кісєльова Дениса, Марченка Антона брала участь у Всеукраїнській конференції «Хімія — наше сьогодення, наше майбутнє!». М.К.Глоба - координатор ПАШЮ, та делегація медичного ліцею

Мета заходу: з використанням активних навчальних технологій залучити учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні до конструктивної дискусії щодо ролі хімії у розв’язанні глобальних проблем людства з урахуванням досвіду ЮНЕСКО, а також передової міжнародної і вітчизняної практики.

У рольовій грі «Модель ЮНЕСКО» брали участь учні 30 асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні, які презентували себе на офіційному електронному інформаційному ресурсі (сайті) гри та пройшли конкурсний відбір у Творчих сесіях конкурсу «Зустріч у мережі».

Творча сесія I: фестиваль стільникового фільму іміджевого характеру, присвяченого власній школі «Хімія моєї школи».

В створенні фільму медичного ліцею “Дніпро” брали участь Архипов Ігор, Добровольський Владислав, Марченко Антон, Теперчук Юлія; консультанти Журавель Т.О., Роман О.В.; в розміщенні на офіційному електронному інформаційному ресурсі – Волков Всеволод, Шелковий Микола.

Творча сесія II: фестиваль педагогічної майстерності вчителів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні «Урок хімії для XXI століття», який передбачав створення повного коментованого конспекту уроку задля презентації педагогічних традицій власної школи, освітніх інновацій, а також особистої загальної ерудиції, наукової кваліфікації та методичної майстерності в галузі викладання хімії.

Від медичного ліцею брала участь у конкурсі Роман Олена Василівна, яка надала розробку повного конспекту уроку за темою “Що таке життя”.

Команда ліцею «Дніпро» показала високі навички командної поведінки та швидкого прийняття спільних рішень, чуйної комунікації й орієнтування на місцевості; загальну ерудицію, фізичні й розумові здібності, уміння, навички і знання щодо предметної галузі «Хімія» та успішно пройшла перший етап тематичного квесту «ХІМІЯ — ПОРУЧ!» та другий етап квесту «ЗНАЙДИ СВІЙ ПРАПОР!».

Налагодження дружніх стосунків з представниками інших команд Проходження квесту "Знайди свій прапор!" Проходження квесту "Хімія - поруч!" Делегація України

За результатами квестів з тридцяти команд було сформовано 10 делегацій (в кожній по 3 команди), які представляли 10 держав – учасниць конференції «Хімія — наше сьогодення, наше майбутнє!»: Великобританію, Китай, Індію, Іспанію, Німеччину, Російську Федерацію, Сполучені Штати Америки, Україну, Францію, Японію.

Делегацію України представляли команди:

  • “Дніпро”, Дніпропетровський обласний медичний ліцей “Дніпро”;

  • “Хім’ячки”, Севастопольський політехнічний ліцей;

  • “Нim fu terra”, Охтирська гімназія Охтирської міської ради Сумської області.

Учасники всіх делегацій пройшли ряд етапів конкурсного відбору претендентів на участь у виборах керівних органів Конференції:

  • бліцпрезентацію «КРАЇНА І ЛЮДИ», яка передбачала тур вальсу та сценічне відтворення образу держави в її знаних символах;

  • претендент-шоу «ЗНАННЯ — СИЛА!» на знання історії та практики роботи ЮНЕСКО; знання чинних «Правил загальної класифікації різних категорій нарад, що скликаються ЮНЕСКО; «Правил процедури Міжнародної конференції «Хімія — наше сьогодення, наше майбутнє!»;

  • конкурс девізів-«кричалок» делегацій «Кращий девіз Міжнародного року хімії».

ОФІЦІЙНЕ ВІДКРИТТЯ ІГРОВОЇ СЕСІЇ 2011На етапі «IГРОВА ІМІТАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ ЮНЕСКО «ХІМІЯ — НАШЕ СЬОГОДЕННЯ, НАШЕ МАЙБУТНЄ!» кожна делегація повинна була створити проекти власних пленарних доповідей, доповідей для робочих груп стосовно екологічних проблем літосфери, гідросфери, атмосфери країни, яку вони представляють та внести пропозиції стосовно шляхів їх подолання, а також варіанти Преамбул для власного проекту Підсумкової декларації Конференції «ХІМІЯ НА СЛУЖБІ МАЙБУТНЬОМУ».

Після доопрацювання Редакційною комісією Проекту Підсумкової декларації Конференції з урахування пропозицій першої пленарної сесії та сесій трьох робочих груп був оформлений офіційний проект Підсумкової декларації Конференції.

Учасники конференції «Хімія — наше сьогодення, наше майбутнє!» запропонували увазі всіх зацікавлених держав, інституцій і осіб, які є причетними до прийняття рішень Ласпійську декларацію про вплив хімії на наше майбутнє, щоб вони могли звертатися у своїй діяльності до її ідей і вносити свій власний внесок у справу розвитку хімії:

1.    Розширити інформаційне коло екологічної культури, екоосвіти, створення екокомітетів.

2.    Переробляти, сортувати сміття та шкідливі викиди.

3.    Комплексну систему очищення задля альтернативної методики добування енергії.

4.    Розробити систему міжнародно-правових актів щодо контролю хімічного складу води та біологічних ресурсів Світового океану, а також контролю за підприємствами промисловості щодо забруднення водоймищ.

5.    Модернізувати старі або встановити нові системи фільтрації води, а також запровадити інноваційні технології водоочищення.

6.    Стимулювати співпрацю країн щодо очищення та збереження спільних водоймищ і об’єднання для вирішення локальних проблем.

7.    Широко впроваджувати атмосферні фільтри на промислових підприємствах з метою зменшення шкідливих викидів в атмосферу та запуск корисних речовин, вилучених з фільтрату, у повторне використання.

8.    Створювати інфраструктури для експлуатації транспортних засобів, що працюють на альтернативних видах палива.

9.    Розробити програму з висадки дерев на територіях, не придатних для іншого використання.

Декларація також вважає актуальним збільшення звичайних та відновлювальних зелених насаджень.

 

 

XIV Всеукраїнська конференція

учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні,

присвячена проголошеному ООН Міжнародному року сталої енергетики для всіх

«Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!»

 

Формат конференції: імітаційна рольова гра «Модель ЮНЕСКО»

16-19 вересня 2012 р., Ласпі, Україна

Мета заходу: з використанням активних навчальних технологій залучити учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні до конструктивної дискусії задля акцентування ролі енергетичної галузі науки і виробництва у сучасному світі; суттєвого зниження інтенсивності енергоспоживання; збільшення долі поновлюваних джерел енергії; розв’язанні глобальних проблем людства з урахуванням досвіду ЮНЕСКО, а також передової міжнародної і вітчизняної практики.

У рольовій грі «Модель ЮНЕСКО» брали участь учні 30 асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні, які презентували себе на офіційному електронному інформаційному ресурсі (сайті) гри та пройшли конкурсний відбір у Творчих сесіях конкурсу «Зустріч у мережі»:

Творча сесія I: фестиваль стільникового фільму іміджевого характеру, присвяченого власній школі «Енергія моєї школи».

В створенні фільму медичного ліцею “Дніпро” брали участь Михайличенко Артем Євгенович, Аміс Олексій, Курілін Олексій; консультант Журавель Тетяна Олексіївна.  Команда медичного ліцею «Дніпро»

Творча сесія II: фестиваль проектних заявок з енергоаудиту власних шкіл «Зберігай, використовуй, примножуй!», який передбачав розробку оригінальної проектної заявки з енергоаудиту власної школи задля презентації проектних традицій свого навчального закладу, дослідницьких інновацій, а також особистої загальної ерудиції, наукової кваліфікації та управлінської майстерності в галузі менеджменту проектів. В створенні проектної заявки медичного ліцею “Дніпро” брали участь Курілін Олексій, Савицька Євгенія, Толіашвілі Микита під керівництвом Шульженко Наталії Миколаївни.

Кожного ліцеїсти перевіряли офіційний сайт гри з метою побачити результати творчих сесій, та дізнатись, чи пройшли у наступний етап. Ми були дуже раді побачити себе в офіційному списку команд-прототипів, які братимуть участь у грі і поїдуть до «Ласпі».

Відпрацювавши дві творчі сесії команда ліцею приступила до виконання інших підготовчих робіт: розподілом обов’язків у команді-прототипі, подальшим ознайомленням із нормативними документами гри, вивченням матеріалу про країни, які необхідно представляти на конференції, підбором дрес-коду, запропонованого секретаріатом, ознайомленням із історією ЮНЕСКО взагалі.

І нарешті з 16 по 19 вересня 2012 року делегація медичного ліцею у складі вчителя хімії Роман Олени Василівни та учнів Куріліна Олексія, Савицької Євгенії, Толіашвілі Микити взяла участь у Всеукраїнській конференції «Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!»

Офіційне відкриття ігрової сесії 2012 проводив СВАТКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Генеральний директор гри, завідувач кафедри ЮНЕСКО «Права людини, мир, демократія, толерантність і взаєморозуміння між народами» в Національному університеті «Києво-Могилянська академія», головний координатор Міжуніверситетської мережі кафедр ЮНЕСКО та їхніх партнерів «Культура миру через комунікацію», співкоординатор діяльності кафедр ЮНЕСКО з прав людини та культури миру в Центральній і Східній Європі, член Національної комісії України у справах ЮНЕСКО, доктор філологічних наук, професор.

Після офіційного відкриття конференції, всіх учасників чекал тематичний квест «Енергія-шоу: еволюція світової енергетики», який складався з двох етапів. У квесті команда-прототип “Дніпро” брала участь у складі: Куріліна Олексія, Савицької Євгенії, Толіашвілі Микити.

В цьому квесті завдання полягало в розв’язанні логічних завдань, відповіді на які потрібно було вводити в Інтернет, а потім команді приходив план подальших дій, який, як правило, теж був зашифрованим в якусь загадку. Це змагання було не тільки розумового плану, а також на спритність: учасники квесту бігали по всій території дитячого оздоровчого центру “Ласпі”. Це було дуже цікаво, так як нас оточували  дуже мальовничі місця. Відчувався дух змагання.

Команда ліцею «Дніпро» показала високі навички командної поведінки та швидкого прийняття спільних рішень, чуйної комунікації й орієнтування на місцевості; загальну ерудицію, фізичні й розумові здібності, уміння, навички і знання щодо предметної галузі та успішно пройшла перший етап тематичного квесту «Енергія — поруч!» та другий етап квесту «ЗНАЙДИ СВІЙ ПРАПОР!». Делегація Канади

За результатами квестів з тридцяти команд було сформовано 10 делегацій (в кожній по 3 команди), які представляли 10 держав – учасниць конференції «Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!»: Бразилію, Канаду, Китай, Індію, Німеччину, Російську Федерацію, Сполучені Штати Америки, Україну, Францію. Японію.

Делегацію Канади представляли команди:

Перебування у складі делегації передбачало як постійне спілкування та розв’язування поставлених задач всередині делегації, так і спілкування з представниками інших делегацій задля вирішення питань про створення коаліцій та обговорення енергетичних проблем та шляхів їх вирішення.

Учасники всіх делегацій пройшли ряд етапів конкурсного відбору претендентів на участь у виборах керівних органів Конференції:

  • бліцпрезентацію «КРАЇНА І ЛЮДИ», яка передбачала тур вальсу та сценічне відтворення образу держави в її знаних символах, у рамках якого був підготовлений театралізований виступ з використанням національного вбрання.

  • претендент-шоу «ЗНАННЯ — СИЛА!» на знання історії та практики роботи ЮНЕСКО; знання чинних «Правил загальної класифікації різних категорій нарад, що скликаються ЮНЕСКО; «Правил процедури Міжнародної конференції «Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!»;

  • конкурс девізів-«кричалок» делегацій «Кращий девіз Міжнародного року сталої енергетики для всіх».

 Конкурс девізів-«кричалок» делегацій «Кращий девіз Міжнародного року сталої енергетики для всіх» Девіз-«кричалка» делегації Канади:

Без енергії не жити

Не тобі, не їй, не нам!

Ти повинен зрозуміти,

Що за все відповідаєш сам!

Енергія – це наше світло,

Енергія буде і буде жити!

Поки все у нас не зникло

Ти повинен щось зробити!

На етапі «IГРОВА ІМІТАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ «Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!» кожна делегація повинна була створити проекти власних пленарних доповідей, доповідей для робочих груп за напрямами:

1.  Загальний доступ до сучасних енергетичних послуг — глобальний виклик часу: проблеми, труднощі, позитивний досвід, перспективи.

2.  Енергозбереження — альтернативи нема: шляхи, напрями, пропозиції.

3. Новий світ — нова енергетика: поновлювані джерела енергії у балансі світової енергетики.

та внести пропозиції і варіанти Преамбул для власного проекту Підсумкової декларації Конференції. Під час робочих сесій нашою делегацією було висунуто декілька пропозицій та дві з них прийняті і внесені до Підсумкової декларації Конференції.

Після доопрацювання Редакційною комісією Проекту Підсумкової декларації Конференції з урахування пропозицій першої пленарної сесії та сесій трьох робочих груп був оформлений офіційний проект Підсумкової декларації «Енергія майбутнього – енергія миру!».

Учасники конференції «Стала енергетика для всіх — крок до спільного, більш безпечного майбутнього!» запропонували Ласпійську декларацію задля того, аби національні партнери ЮНЕСКО в Україні, всі  правомочні інституції та особи, які є причетними до формування національних політик в галузі освіти, науки і культури, могли звертатися у своїй діяльності до її ідей та вносити свій власний внесок у справу заохочення і підтримки заходів, спрямованих на розвиток сталої енергетики для всіх.

Конференція пропонує створити:

1. Міжнародну експертну групу під егідою ЮНЕСКО для формування плану лімітів споживання електроенергії, орієнтованих на різні верстви населення з урахуванням національної специфіки і традиції держав.

2. Створити Міжнародний інститут енерготехнологій та проголосити його територією Миру, що сприятиме співпраці між державами в галузі енергетики.

3. Розробити систему пільг та субсидій, аби відкрити ринок енергоефективних технологій для населення країн, малого та середнього бізнесу.ГЛОБА МАРІЯ КОСТЯНТИНІВНА, директор Служби координації, зовнішніх зв’язків і співробітництва Секретаріату гри, координатор проекту «Асоційовані школи ЮНЕСКО в Україні» від Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України вручає сертифікати та дипломи

4. Створити Міжнародний інститут для допомоги країнам третього світу в реалізації програм застосування альтернативної енергетики на підставі досвіду Канади, Китаю, Індії, Японії, Бразилії, Франції та Німеччини.

5. Запровадити пільги пересічним громадянам, малому та середньому бізнесу, що використовують альтернативні джерела енергії.

6. Запровадити біоконверсію органічних відходів.

7. Провести модернізацію сучасних засобів енергозбереження.

8. Впровадити інноваційні технології в енергосистемах.

9. Створити міжнародні інституції з контролю за енерговикористанням.

А результатом участі нашої делегації у грі стало почесне місце у першій п’ятірці делегації.

 Нашій команді дуже сподобалось, що ця конференція залучила учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні до конструктивної дискусії щодо ролі енергетичної галузі науки і виробництва у сучасному світі; суттєвого зниження інтенсивності енергоспоживання; збільшення долі поновлюваних джерел енергії; розв’язанні глобальних проблем людства з урахуванням досвіду ЮНЕСКО, а також передової міжнародної і вітчизняної практики.

Всі учасники набули досвід дебатування, навички багатосторонньої дипломатії, лідерства і командних дій, переговорів, пошуків компромісу, прийняття консенсусних рішень і оформлення підсумкових документів із врахування позицій держав-членів ЮНЕСКО з приводу запропонованого кола питань; дізнались багато для себе нового, поспілкувались зі своїми однолітками. Участь у проектах асоційованих шкіл ЮНЕСКО – це надзвичайно цікаво. Перш за все, це можливість реалізувати себе і пережити почуття перемоги.

 

Асоційовані школи ЮНЕСКО України

до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка

(ХVІ Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО)

 

Відповідно до резолюції 37-ї сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка включено до Календаря пам’ятних дат ЮНЕСКО в 2014 – 2015 роках.

У зв’язку з цим у різних куточках світу відбуваються заходи, присвячені цій визначній події. Не стоять осторонь і асоційовані школи ЮНЕСКО в Україні і присвячують відзначенню цієї дати ХVІ Всеукраїнську конференцію учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО "Модель ідеального суспільства за Шевченком: освітні ініціативи ЮНЕСКО задля гармонізації відносин у полікультурному світі відповідно до принципів «Нового гуманізму», яка відбулася 28 листопада – 29 листопада 2014 року у Києві.

У заході брали участь 53 асоційовані школи ЮНЕСКО України.

Команду Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату “Дніпро” представляли учениці 10 класу Шевченко Руслана, Мірошниченко Марина та вчитель історії, керівник команди Михайличенко Артем Євгенійович.

На урочистому відкритті першого дня конференції були присутні поважні гості: Гевко А.Є., заступник міністра освіти і науки України; Герасим’юк О.В., перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, представник України у Керівному комітеті Ради Європи з питань медіа та інформаційного суспільства (CDMSI) та представники столичних органів влади…

Хоча подія була нетривалою – всього два дні, вона залишила яскраві враження.

Серед учасників був проведений квест-тур за біографією та творчістю Тараса Шевченка, який виявив найактивніших та найкмітливіших учнів. Саме вони і стали секретарями у проектних студіях.

Найцікавішими виявилися учнівські дискусії та обговорення, які тривали протягом першого дня роботи конференції у чотирьох проектних студіях: «Роль жінки у суспільстві за Т.Г.Шевченком та гендерні ініціативи ЮНЕСКО», Конструкторське бюро моделей «Освіта як пріоритет розвитку суспільства: співзвуччя поглядів Т.Г.Шевченка та ЮНЕСКО», Анімаційний центр «Міжнаціональний діалог – шлях до стійкого миру у суспільстві (заклики Кобзаря та досягнення ЮНЕСКО)», Експертно-правова рада «Боротьба Т.Г.Шевченка за дотримання природних прав  людини та діяльність ЮНЕСКО у цій царині». Команда нашого ліцею брала участь у роботі двох останніх студій.

Учні мали змогу не тільки прослухати доповіді досвідчених педагогів та науковців, але й висловити власну думку щодо багатьох проблем сучасної України та шляхів їх вирішення.

Власне, уся конференція проходила в дусі демократії та свободи слова: кожен учень за бажанням, виступив із доповіддю або пропозицією. Всі були  вислухані та почуті.

Другого дня відбулася заключна сесія та закриття конференції.

Учасники конференції були нагороджені дипломами та сертифікатами. Їм надали можливість виступити з подяками, привітаннями, побажаннями або навіть  віршами перед усією залою. Багато хто скористався цією нагодою, тому урочисте закриття, окрім підбиття підсумків секретаріатом конференції  та виступів дитячо-юнацькою хореографічної студії «Щасливе дитинство», народного ансамблю танцю «Україна» й учнів гуманітарної гімназії «Гармонія», було доповнене сердечними словами учасників.

Конференція, високий рівень організації та надзвичайна цікавість якої справили на нас враження, завершилася виступами почесних гостей, які подякували усім, хто був залучений до цього масштабного заходу. Зі свого боку, ми теж хочемо щиро висловити свою вдячність організаторам, колегам-учасникам та педагогам.

XVI Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО – це прекрасна можливість не тільки спробувати себе у якості доповідачів, дізнатися багато нового та цікавого, відчути атмосферу захоплення та ініціативності, а й подія, яка змушує по-новому поглянути на деякі важливі ланки нашого життя. Ми сподіваємося, що ще неодноразово матимемо змогу відвідувати подібні заходи, адже вони без перебільшення є важливим компонентом формування свідомої, розумної, сучасної особистості.

 

 

ХVІІ Всеукраїнська конференція асоційованих шкіл ЮНЕСКО

 

29-30 березня 2016 року делегація медичного ліцею у складі учнів Банника Владислава, Нейбург Валерії та вчителя історії Михайличенка А.Є., взяли участь у XVIІ Всеукраїнській конференції учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО «Українсько-європейські ініціативи в освітньому просторі», що була проведена на базі  навчально-виховного комплексу № 141 міста Києва під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО та була присвячена пошукам справжніх вершин та ціннісних орієнтирів в освітньому просторі.

Метою конференції було залучення учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО до конструктивної дискусії щодо шляхів формування стійкої ціннісної парадигми, яка є універсальною як для українського, так і для європейського світу.

Більше 50 навчальних закладів України отримали можливість презентувати свій досвід з окресленої проблематики та запропонувати власні шляхи прискорення євроінтеграційних процесів.

Серед гостей, які привітати учасників конференції, були: відповідальний секретар Національної комісії України у справах ЮНЕСКО Олександр Дем`янюк, Національний координатор проекту ПАШ ЮНЕСКО Міністерства освіти і науки України Глоба Марія Костянтинівна, заступник Міністра освіти і науки України Павло Кузьмович Хобзей та інші.

Протягом 2-ох днів в секціях та підсекціях конференції обговорювалися питання ціннісної парадигми в освітньому просторі школи: форми, методи, технології, моделі сучасної школи та принципи «STEM Learning is Everywhere», діалогу і взаємодії європейських та українських духовних цінностей – основоположних принципів європейської інтеграції, цінності свободи як вияв національної ідентичності та право на свободу вибору в освіті: світовий досвід та українські реалії.

Під час практичної частини розроблялись конкретні рішення реалізації європейської інтеграції у школах, пропонувалися шляхи впровадження неформальної освіти в освітній простір школи, була розроблена особистісно-зорієнтована модель поліцентричної інтеграції знань, що відповідає ідеям відкритої освіти у відкритому суспільстві.

Наші ліцеїсти взяли участь у практичній частині підсекції: «Подорож лабіринтами культурознавчої квест-кімнати «Навколо світу за  40 хвилин», виступили  з доповіддю на тему: «Духовні цінності в структурі національної свідомості: українсько-європейський дискурс»,  обговорили із учнями інших шкіл міжцивілзаційні зв’язки, порівнявши західну (християнську) та східну (ісламську) цивілізації

Усім учасникам конференції залишилося лише переосмислити почуте, перейнятися побаченим і продовжувати втілювати на практиці те, що допоможе кожному з гордістю сказати: «Я – українець, а отже я – європеєць», а школам – прислухатися до пропозицій дітей та врахувати їх у повсякденному житті.

 

 

Головна Уроки мужності Абітурієнту Досягнення Проекти Щоденник Газета Колектив Державні закупівлі

© Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат "Дніпро" 2004-2016

Сторінка оновлена 06.12.2016