ГоловнаУроки мужностіАбітурієнтуДосягненняПроектиГазетаЩоденник КолективДержзакупівлі

 

Наша адреса: вул. Севастопольська, 17, корп. №4 ДМАм.Дніпропетровськ, Українател.(+380562)46-23-86; e-mail:medl@email.com.ua

Проект Козацьку славу збережемо навіки

 

 Перший етап:

 Мета та основні завдання:

1. Вивчення історії рідного краю;

2. Виховання свідомого громадянина, патріота, гармонійної і цілісної особистості;

3. Максимальне розкриття та розвиток здібностей ліцеїстів.

 

Напрямки реалізації програми :

 

Проведена учнівська наукова конференція Наш край і запорізьке козацтво:

I. Вступне слово доцент Дніпропетровської державної медичної академії, Заслужений працівник освіти України Степаненко В.М.

II. Доповіді та повідомлення ліцеїстів:Конференція "Наш край і запорізьке козацтво"

1. Запорізьке козацтво і наш край;

2. Запорізька Січ в історії українського народу;

3. Історичний портрет гетьмана П. Сагайдачного;

4. Б. Хмельницький - полководець і фундатор української держави;

5. Переяславська угода та її значення;

6. Конституція П. Орлика;

7. Славетний кошовий отаман І. Сірко;

8. Д.Яворницький - співець запорізького козацтва;

9. Ліквідація Запорізької Січі та подальша доля козацтва.

Проведена літературно-музична композиція Козаки і дівоча врода з мультимедійними презентаціями:

Запальний український танокХарактеристика запорізького козака;

Вбрання запорізьких козаків;

Фортеця Кодак;

Дніпровські пороги;

Острів Хортиця;

Д.І.Яворницький;

Петро Калнишевський;

Характерництво.

Метою даного заходу була розповідь про минуле України, про козаків, їх одяг, зброю, культуру, звички. Учні вирішили поєднати життя козаків з прекрасним, чаруючим світом краси дівочої.

 

Учні всього ліцею здійснили екскурсію до колиски українського козацтва острова Хортиці.

Вистава запорізьких козаківПо дорозі екскурсовод розповідала про історію нашого краю від найдавніших часів до сьогодення. Приїхавши до пункту призначення, ми На острові Хортицяпотрапили на справжню виставу, де актори у ролях запорозьких козаків демонстрували свою неабияку майстерність у вправах із шаблями, нагайками та виконували високомайстерні трюки в якості наїзників.

Опісля цього дійства ми вирушили в подорож по острову. Минаючи стародавні кургани, діти прийшли до стародавнього капища. Екскурсовод розповіла про те, що за тисячі років до нас відбувалося на цьому місці. І, нарешті, наприкінці нашої мандрівки ми змогли помилуватися видом на старий Дніпро тією частиною ріки, яка залишилася без змін після побудови знаменитого Дніпрогесу. Побачили маленькі острівці, де, за переказами, Катерина ІІ, подорожуючи українськими землями, залишилася на короткий перепочинок, так і не висадившись на Хортицю. Що їй завадило стати на хортицьку землю є декілька припущень, про які цікаво було дізнатися. Але зрештою, людині, що зруйнувала Січ, у будь-якому випадку не місце було у колисці українського козацтва та запорозьких вільностей.

 

Результати:

1. Ознайомлення учнів ліцею з історією рідного краю.

2. Продовження роботи у даному напрямку в індивідуальних та групових проектах.

3. Оформлення стенду Духовна єдність поколінь.

4. Підготовлені мультимедійні презентації та матеріали для публікацій.

 

Другий етап:

 Мета та завдання:

  • отримання позитивного досвіду організації роботи за екологічним, історичним та культурним напрямками за міжнародним проектом ЮНЕСКО.

  • забезпечення умов для талановитої молоді та педагогів бути учасниками міжнародного проекту з питань захисту довкілля та формування загальнолюдських цінностей в умовах розвитку Європейської інтеграції та освіти для сталого розвитку.

  • формування в учнів толерантної взаємодії, громадянської відповідальності за збереження і примноження природних та культурних цінностей в імя сталого розвитку країн, мотивації у вивченні історико-культурологічних аспектів, практичного застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.

 

Організатор проекту:

Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат Дніпро

Учасники:

Київський ліцей міжнародних відносин №51.

Програма:

 

проведення семінару Козацьку славу збережемо навіки на базі Київського ліцею міжнародних відносин №51

(17-18.09.2007р.), який включав:

На Софіївській площі в Києві

  • конференцію учнів за матеріалами наробок учнівських колективів з тематики проекту GVVR;

  • Візитка представлення навчальних закладів;

  • ознайомлення з досвідом роботи Київського ліцею міжнародних відносин №51;

  • екскурсія по столиці України з ознайомленням із визначними пам'ятками історії, культури та архітектури м.Києва;

 

проведення спільних інтегрованих уроків, практичних, лабораторних занять на базі Дніпропетровського обласного медичного ліцею-інтернату Дніпро(19-21.09.2007р.), які включали:  

  • лабораторний практикум Екологічний стан гідросфери;

  • обмін досвідом з питань організації навчально-виховного процесу;

  • культурну програму за участю двох навчальних закладів;

  • екскурсію ознайомлення з мистецтвом Петриківки;

  • екскурсію до історико-культурного заповідника Хортиця (м.Запоріжжя) з наступним змаганням учнів на знання історичних, культурно-краєзнавчих аспектів;

  • екскурсію по м. Дніпропетровську.Лабораторний практикум

Під час лабораторного практикуму учні партнери проекту проаналізували воду, проби якої були відібрані з водопроводів міст Києва та Дніпропетровська. Всім було цікаво власноруч виконати досліди і переконатися, яка ж вода чистіша і краща. Визначали твердість води, яка зумовлена йонами кальцію та магнію, прозорість, значення рН. Одні показники були кращими в одній воді, інші - в других. Під час практикуму були визначені питання, які потрібно ще перевірити, і це будуть завдання для спільних міждисциплінарних уроків і семінарів, які передбачено провести зі школою-партнером з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

  

Результати:

Виконання програми проекту сприяло:

  • виконанню фрагмента міжнародного проекту ЮНЕСКО Великий Волзький річковий шлях об'єднання Балтійського, Чорного та Каспійського морів в ім'я всесвітньої освітянської спадщини для сталого розвитку;

  • розвитку співпраці колективів закладів, які належать до асоційованих закладів ЮНЕСКО та подальшому вдосконаленню навчально-виховного процесу;

  • вивченню історичних, краєзнавчих, культурних аспектів країн;

  • застосуванню новітніх інформаційних технологій;

  • подальшому розвитку діалогу культур двох держав.

 

Всі учасники проекту переконані, що проект Дніпропетровського медичного ліцею Козацьку славу збережемо навіки в межах міжнародного проекту ЮНЕСКО - важлива освітянська ініціатива в контексті просування Десятиріччя освіти для сталого розвитку та платформа для розширення міжкультурного діалогу, солідарності, формування уміння вчитися в гармонії разом.

Головна Уроки мужності Абітурієнту Досягнення Проекти Щоденник Газета Колектив Державні закупівлі

Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат "Дніпро" 2004-2016

Сторінка оновлена 28.01.2016