Під керівництвом учителя біології Тетяни Володимирівни Машкіної проведено лабораторну роботу з біології на тему: “Будова рослинної клітини, дослідження явища плазмолізу та деплазмолізу”.Учні за допомогою мікроскопів спостерігали за явищем плазмолізу з власноруч виготовлених мікропрепаратів із таких рослин, як елодея і апоногетон.
Слід зауважити, що у кожного був мікроскоп, за допомогою якого ми спостерігали плазмоліз при додаванні водного розчину NaCl, а потім деплазмолізу при додаванні води і просушуванні крізь фільтрувальний папір. Ми були вражені побачиним!Дякуємо за проведення такого цікавого лабораторного практикума!
ВЛАДИСЛАВА ВОВЧЕНКО, учениця 10-А класу.

На лабораторному практикумі з фізики на тему “Визначення заряду електрона” ми з вчителем фізики Наталією Миколаївною Шульженко навчилися застосовувати закони Фарадея та обчислювати заряд електрона. Для цього протягом двадцяти хвилин проводили електроліз розчину CuSO4 при постійному струмі. В результаті отримали результат, що збігається з табличним!
КАТЕРИНА МОЯК, учениця 10-А класу.

1 червня учні медичного ліцею “Дніпро” відвідали завод з виробництва зубних імплантів ABM Technology. На цьому заводі ми ознайомился з новітніми технологіями виробництва сучасних якісних українських зубних імплантів, які проходять стовідсотковий контроль якості, тому відторгнення таких імплантів складає всього 0.03%!
Також ліцеїсти побачили велике та потужне обладнання в роботі, поспілкувалися зі спеціалістами, які відповіли на всі наші запитання. Була відзначена важлива роль у сучасному світі лікарів-імплантологів.Ліцеїстам дуже сподобалось на підприємстві. Ми вдячні організаторам екскурсії за цікавий та корсиний досвід!
ОЛЕНА КАЛІНІНА, учениця 10-А класу.

Три дні поспіль наші ліцеїсти (з різних груп) мали можливість відвідати Дніпровський державний аграрно-економічний університет. Тут нам розповіли про виробництво та переробку продукції тваринництва.
На лекціях учні дізналися детальніше про способи визначення якості молочної продукції та етапи виробництва; способи визначення якості яєць (які яйця слід купувати, щоб уникати проблем зі здоров’ям).
Нам розказали про види меду, який краще купувати, а також про процес його створення.
Дякуємо викладачам Дніпровського державного аграрно-економічного університету за цікаві лекції!
АЛІСА МІЛЯХОВСЬКА, учениця 10-Б класу.

Більше дивіться ТУТ